familj · tankar

Vårlycka

Jag ääälskar att gå mot sommaren! Ääälskar att sitta ute och känna solen värma. Ääälskar att det blir ljusare på dagarna.

Satt nyss ute på vår underbara balkong i söderläge medan killarna sov i vagn på framsidan. Det är vindskyddat så jag kunde ha bara linne upptill och njuta en stund. Uuunderbart! Och för snart 3 veckor sedan var mannen och jag på barnvagnspromenad. Tjejerna lekte ute själva under tiden – sicken lyx! 😀 Det droppade av töandet, asfalten hade börjat titta fram och solen värmde så skönt. Sånt gör mig lycklig!!

Hade det inte varit för mina känsliga öron (som inte ens tål blåst på sommaren…) så hade både kapuschong och mössa åkt av. 😀

Kommentera

