erbjudande · nättips · prylar

Min nya personliga almanacka 2012

Sent om sider har jag skaffat mig ytterligare en personlig almanacka! Det är fjärde året i rad nu tror jag… Hade tänkt mig någon billigare variant nu när jag är mammaledig och inte vet hur hösten ser ut. Rätt var det är så börjar jag jobba och vill då ha en läsårsalmanacka istället till hösten! Inte för att jag längtar efter att jobba så tidigt, men man vet aldrig vad som händer! Men när jag väl bestämt mig (för den mindre varianten den här gången) och fått den i min hand så är jag toknöjd!! Och fattar inte varför jag tvekade över huvud taget!?

Bestämde mig för att ha en sorts utsida, men en annan designkollektions insida. Passar mig bättre.

Vill du också ha en personlig almanacka så använd rabattkoden D-RCUA-MVKR så får du 10% rabatt. Den gäller till och med sista februari 2012. Jag är inte bara nöjd med almanackan i sig utan även med den otroligt proffsiga och snygga hemsidan samt snabb och bra service. Kolla själv här! Du får välja layout på utsidan och insidan, lägga in personliga datum (som bröllopsdag t.ex.), lägga in födelsedagar (som givetvis sparas ifall du som jag fastnar och vill ha en ny nästa år igen och då inte behöver knappa in alla datum igen), välja linjer/icke linjer, en ruta för förskoletider och/eller att göra-lista, noter, vilken färg du vill ha på linjalen och på gummibandet o.s.v. o.s.v.

Finns kopior på denna fenomenala almanacka, men de kan slänga sig i väggen för de har inte en chans mot originalet! Så det så.

2 thoughts on “Min nya personliga almanacka 2012

  1. Pingback: Leora

Kommentera

