familj · tankar

Dagens outfit

Det trodde väl få att ni skulle få läsa här!? Inte jag i alla fall. 😉 Men det är inte min outfit jag visar utan twinsens! 🙂

Eftersom de är så lika så brukar jag inte klä dem identiskt. Däremot tycker jag att det är nice att matcha dem som ovan! 🙂 Storplutt till vänster.

Är vansinnigt trött idag. Dels är det sista jobbardan i veckan för mannen (d.v.s. sista dan i veckan jag är ensam med kidsen), dels så kunde jag inte somna om efter 4-amningen inatt. Tankarna satte igång och kunde inte sluta snurra. Halv 6-6 nån gång gav jag upp och gick upp en stund (mejlade bl.a. iväg ngr tankar för att få släppa en del, men det hjälpte inte) och när jag gick ner för att göra ett nytt försök innan 7 var det dags att amma igen.

Hade tänkt sova en skvätt nu, men det tog för lång tid mellan att jag la ut pojkarna till att tjejerna kom ut…

…så twinsnen kan vakna när som helst av att vara hungriga. Får göra ett nytt försök i em då tjejerna endera får gå ut igen alternativt se på film. Igår gick det nämligen att lägga ut killarna även på em, så jag tänkte försöka få ut dem 2 ggr/dag för att få längre och bättre sömn. Hoppas det funkar…

Tänk om jag hinner ta en kopp latte innan det är dags för nästa etapp…

3 thoughts on “Dagens outfit

  1. Vilka fina småtroll! Lika som bär! Hur skiljer du dem åt?! 😉 Småbarnmamma-livet är slitigt, men det är snabbt över. Stor kram!

    1. Jag skiljer dem åt genom att titta på vilka färger de har på kläderna. 🙂 Och är de nakna kollar jag på födelsemärken. Hoppas kunna se utan titta efter sådant så småningom, men vi får väl se… 😉 Ja, visst går det fort! Kan inte fatta att storskrutt ska börja förskoleklass till hösten!!! Min stora tjej… Så det gäller att njuta så mkt man kommer ihåg! 😉

Kommentera

