erbjudande · nättips

Tvillingrabatt på lindex!

Slängde iväg en beställning till lindex när twinsen sov. Hade en rabattkod (SELC11502) där man får 50:- rabatt vid köp för minst 150:- och dessutom får man ta 2 reaplagg och betala för 1! Tjänade ju multum ju!! 😉 Jag såg inte hur mkt rabatt jag fått förrän jag var inloggad, så ge inte upp för att koden inte verkar funka direkt.

Gillar att shoppa på lindex via nätet. Jag får hämta ut paketet i lindexbutiken, men då betalar jag å andra sidan ingen frakt. Dessutom kostar det inget att lämna tillbaka eller byta eftersom jag kan göra även det i butik. Och de har alltid en kod på rabattkupongerna man får som man kan använda på webben. Super tycker jag!

One thought on “Tvillingrabatt på lindex!

Kommentera

