familj · tankar

En sten från mina axlar…

Igår kom papper från försäkringskassan som jag skulle fylla i för att pröva min sjukskrivning och därmed också oron över hur det ska gå. Ringde därför FK imorse för att kolla upp så att jag gör allt rätt. Fick prata med en kvinna som fick mig att känna att hon förstod min sits (hann inte skriva in mig hos arbetsförmedlingen första arbetslösa dagen eftersom jag låg inne då samt blev sjukskriven av läkare direkt) och som sa att jag skulle skriva det jag sagt till henne så att allt framgår i ansökan. Det skulle då inte vara några problem. Känner mig grymt lättad! Törs i och för sig inte ropa hej riktigt än, men det ser i alla fall lovande ut!

Kommentera

