musik

Trinity på lappis

Trinity hade den stora äran att få va med och sjunga på lördag kväll både på 19-mötet och 22-mötet. Det var superkul!! 😀

Kompet hade sina nya tröjor med ett specialdesignat tryck av vår svängige trummis Tobias Kågström!

Och här sitter peppade keybordister, Magda Lundberg och inlånade André Jakobsson. Tänk att vi har ett så grymt komp!! 😀

Jag körde mitt solo på Hold on som finns på vår skiva. Den (hela skivan alltså) finns för övrigt på Spotify. Var som vanligt nervös, men det är väl bara att träna vidare – en vacker dag kanske jag kan vara lite mindre nervös och njuta lite mer… 😉

Vi körde också en rätt ny låt – Center, som jag också solar på. Åååh, så härligt det är att sjunga när man dessutom har en grym ljudtekniker!

Dagen (en kristen dagstidning) bloggade om kvällen och fångade denna härliga bild på vår fantastiske körledare Mattias Lindqvist (som skrivit de flesta av låtarna vi kör), och mig på min älskade (lånade) pall längst ner till vänster.

Kommentera

