erbjudande · nättips · prylar

Favoriter på Campadre

Kikade in på vad på vad Campadre hade att erbjuda och hittade två saker jag gillade som jag inte ska köpa… Alldeles för mkt utgifter i det här hushållet nu, men titta är gratis! 😉

Dels såg jag den här fiffiga lösningen som skulle passa utmärkt för oss som oftast intar frukost och andra måltider ute på balkongen under sommaren. Cooltype, ett set om tre fryshållare för 409:-.

Eller den här urmysiga tröjan från Du & Jag för 599:-.

Jag gillar inte (har inte ekonomi för…) att köpa fullpris (åtminstone inte när det gäller märkesprylar) och då kan Campadre vara ett bra ställe att hitta märkeskläder och -prylar på. Kolla här om du vill se mer.

Kommentera

