erbjudande · prylar

Picknickfilt

Har äntligen hittat en picknickfilt! Spanade ifjol också, men då tyckte jag de var så fula de jag hittade… 😉 Men så var vi på Jula här om dagen och då såg jag dessa härliga färger!

Ska tillbaka och köpa mig en till – det ska ju ändå rymmas 6 pers så småningom… 😉

Ser på nätet att det ska finnas en svart/vit/grå, men den har jag inte sett live. Tycker över huvud taget att det verkar finnas finare filtar i år. 49:- kostar de på Jula om fler blir sugna. 🙂

Kommentera

