familj · tankar

Njuuuter!!!

Det är sååå mysigt att vara gravid!!! Twinsen bökar runt i magen lite nu och då och jag tycker att det är sååå mysigt!!! 😀 Känner mig inte för stor, kan fortfarande röra mig (om än gärna långsamt) och framför allt är det skönt att illamåendet är borta. Har lite halsbränna och sura uppstötningar ibland så jag ska nog köpa mig gaviscon – kan va skönt att ta just innan jag lägger mig så att det inte leker vulkanutbrott när jag tippar omkull… De fogkänningar och sammandragningar jag har känns också hanterbara och det är så skönt!

Tänk att jag har två små underverk i magen!! Ser fram emot ultraljud och barnmorskebesök på onsdag morgon respektive eftermiddag. 🙂 Ser allt bra ut då så ska vi nog börja kolla mer seriöst efter bil, vagn och annat på blocket… Är i v. 24 nu. Hoppas sommaren inte försvinner för snabbt, för jag vill hinna njuta mer innan det nya livet börjar. 😀

Kommentera

