familj · resor

Hotell Bann Pantai – poolen

De sista dagarna har vi inte tänkt göra annat än att ligga vid poolen. Det är där vi trivs bäst.

Det här är våra favvostolar. 🙂

Och här brukar vi hänga (läs vila) över poolkanten och njuta av vattenfallet och den vackra utsikten med alla vackra palmer och andra växter. Vårt rum är på andra våningen i huset man ser till vänster.

Man kan också skymta havet mellan palmerna åt ett annat håll. Tillräckligt för att det ska fläkta men inte för mycket så man störs av vägen mellan hotellet och havet.

Vi njuter verkligen!! Har också fått hälsningar från tjejerna hemma att de har de bra och hittar på en massa roligheter, nu med farmor och farfar, och det känns skönt att höra. 😀

3 thoughts on “Hotell Bann Pantai – poolen

  1. Åh, vad ljuvligt det ser ut!! Tänk att två veckor kan gå så snabbt- hoppas att ni är nöjda! Stor kram L

  2. Det låter så skönt. Jag lyckades fånga lite sol på er balkong i torsdags, sedan dess har det varit grått och regnat. Nog för att jag gillar regn, men jag är lite avis ändå på er som får sitta i solen och läsa… speciellt som jag inte får nåt vettigt gjort nu när jag är inne… Så njut nu av solen där ni är, och när ni kommer tillbaka kan ni väl ta med er lite av värmen!? 🙂

Kommentera

