lärarrelaterat · musik

Kärleksveckan i Norsjö

Har priorieterat bort bloggläsandet den här veckan… Törs inte ens tjuvkika för då vet jag att jag fastnar… 😉 Får se om jag kan unna mig lite läsning i helgen. Idag har jag vik:at i ”min” klass (där jag gjorde min senaste VFU) och det var superkul! 😀 Men då gäller det att plugga på kvällar så att man inte kommer efter…

I helgen inleds Kärleksveckan i Norsjö och Trinity medverkar! Så här skriver Norsjö kommun om Kärleksveckan:

Folkhälsa har alltid legat Norsjöborna varmt om hjärtat. Norsjö kommun har precis som Landstinget i Västerbotten målet att medborgarna ska ha världens bästa hälsa. Kärleksveckan ska visa att vi är en attraktiv och företagsam kommun- en plats för kropp och själ! Det vill säga – vi vill vara en kommun där det finns stora möjligheter att må bra.

Trinity kommer att sjunga mellan 14-16 på lördag. Det ska bli kul! 😀 Kunde ju inte va med senaste giget p.g.a. magsjuk man och smittbärande barn, sen åkt… Inte direkt så att man försöker skaffa barnvakt i det läget… 😉 Men nu ska jag äntligen få sjunga igen! Undrar bara när jag ska hinna repa in de nya låtarna…? Måste bli fredag kväll parallellt med plugg… Vet att jag ska få vik:a mer så jag måste ligga i med plugget för att hinna med. Men de tär en fantastisk möjlighet att få vik:a så det är bara att köra på! 🙂

Kommentera

