lärarrelaterat · tankar · tro

Duktiga gella

Oj, oj, oj vad jag har varit duktig idag!! 😀 Måste få skryta lite. 😉 Jag tog nästan inga raster (förutom en rejäl entimmeslunchrast) och kollade nästan inte mailen en enda gång under tiden jag läste! Har fortfarande ont i ryggen så jag ligger helst hyfsat plant och gärna med en varm vetekudde runt ländryggen och höften. Men läsa går ju alldeles utmärkt att göra i det läget! Så nu är ”ju”-boken utläst (väldigt intressant må jag säga! och smårolig även om den bitvis var lite tyngre). Har också svarat på tillhörande instuderingsfrågor. 😀

Sedan har jag varit på ledarutbildning i kyrkan (utan att vara ansvarig för varken lovsången eller mötet! var bara med och sjöng 😉 ). Måste bara boka in fler lovsångare under de övriga två ledarutbildningarna vi ska ha under våren… Håller ju på att lära mig att delegera! Ska försöka hitta fler delegeringsområden också… Känns som att jag fått revansch för (eller vilken preposition det nu ska vara…?) gårdagens inlägg. 😀

Kommentera

