familj · hos oss förr - vind

Även små steg framåt är framsteg

Ok, det har väl inte hänt häpnadsväckande mycket på vinden, men om man tittar riktigt noga så ser man att mannen börjat köra med pensel i hörnen! 😉 Sprang upp och tog en bild just innan jag skulle åka iväg med bussen för att visa för mig själv att det går framåt. Jag kanske får mitt pysselrum inom en hyfsat snar framtid ändå. 😀

Och medan jag är i H-sand och pluggar så hoppas jag på rollning på hemmaplan. Om han nu hinner… I förrgår var han trött efter en tuff natt med vaken stortös, igår kommer jag inte ihåg, ikväll har han barnvakt för att vara på personalmöte i kyrkan och på torsdag har han styrelsemöte i kyrkan… Så kvar blir onsdag kväll då vi får se hur mkt han hinner/orkar… Men det är i.a.f. på G! Yihooo!!! 😀

Mannen ställde en mkt intressant fråga förra veckan. Och det var vad jag trodde om att lägga heltäckningsmatta där! Har aldrig varit särskilt förtjust i befintlig plastmattta som ska likna furu (…), men har tänkt att den åtminstone är ljus… Jag tände självfallet på hans idé, så vi får ta och kolla upp det…

2 thoughts on “Även små steg framåt är framsteg

Kommentera

