nättips

Bloggfrossa

Jag antar bloggen Inspirera Meras utmaning och tipsar om 5 av mina favoritbloggar! 🙂 Det är ju svårt att välja bara 5 stycken av alla bloggar jag följer, men jag presenterar en mix av några favoriter.

Först ut är en inredningsblogg som inspirerar mig att använda mer färg! Spännande också att följa hennes vardag som mamma och nybliven Danmarksbo i modernt hus.

En annan inspirerande blogg är Simplicity som utgår ifrån Feng shui som jag som kristen har lite svårt för när man snackar energier och sånt… 😉 Men egentligen tycker jag att balansen som eftersträvas i det tänket egentligen är sunt bonnförnuft och logiskt så jag väljer att ta det så istället. 🙂 Dessutom verkar personen bakom bloggen även i detta fall vara så härlig. 🙂

En annan mysig bloggerska är Therese som driver bloggen Sockenvägens söta. Hon inreder med en lantlig shabby chic-stil som egentligen inte är min stil. Men återigen har vi en härlig bloggerska som inspirerar med sina skiftande inlägg med bland annat pysseltips.

En annan pysslande, numera gravid kändis är Underbara Clara. Tycker hon är härlig hon med! 😉 Attraheras av hennes miljötänk och pysselnerv, och att hon liksom jag är kristen gör henne inte mindre intressant. 🙂

Till sist en blogg som inspirerat mig att pyssla med ordposters. Hennes posters finns också till försäljning. På bloggen visas också många vackra hem.

Jepp, det var mina tips. Hakar du också på utmaningen?

6 thoughts on “Bloggfrossa

  1. Jag hade inte de här bloggarna på min tipsarlista, men jag har dem på min bloglovinlista. Sockenvägens Söta är ny för mig så det tipset tackar jag för.

    //Elvira

Kommentera

