hos oss förr - hall · jul · pyssel

Julkortsram

Som jag tidigare nämnt så är julgrejerna kvar framme så då kan jag lika gärna fortsätta på jultemat, eller hur!? 😉

Med inspiration från inredningsbilder med kort runt dörrkarmar så kom jag på att jag kunde sätta upp säsongens julkort på liknande sätt! Men spegeln i hallen kändes mer lagom i storlek och höjd så jag körde på det istället. Är nöjd, för nu har vi kunnat njuta av de fina korten hela julen i och med att de suttit så synligt! 😀

Kan tillägga att jag själv inte gjorde några julkort den här julen… 😦 Det kändes övermäktigt i höstas under pluggstressen. Men kanske nästa år! Jag blir ju själv så glad över julkort!

Till nästa år hoppas jag också ha blivit av med den (bordell-) röda färgen i hallen… Är inte alls nöjd med den!! Funderar på grått som visst är på frammarsch. I lööööv grått!! 😀

3 thoughts on “Julkortsram

  1. Hur roligt är det inte med inredningsidéer som är går att fixa på nolltid och gör stor effekt?! =) Vad snyggt med boaseringen! Ska bli kul att se ert ”under ständig ändring- hem”! Ha nu en fin gräsänketid! Kram

  2. Så fint!!! Ja, gammeldags vaxduk är nog inge vidare att sitta på, men denna bomullsduk med galonskikt/yta av nått slag är en blandning av tyg och vaxduk, jätte bra, blir inte lika varm och klibbig!!! Så jag rekommenderar det om man har barn 😀 KRAM

Kommentera

