förvaring · hos oss förr - vardagsrum · pyssel

Piff i CD-hyllorna

Det är så grymt skönt att få lite andrum och inte ha den eviga pluggstressen över sig!! Det fick mig för någon vecka sedan att ta tag i våra CD-hyllor i vardagsrummet…

Jag har fram till nyss haft dem i bokstavsordning.

Men med inspiration av alla färgkoordinerade böcker och även CD-skivor i diverse inredningstidningar var jag sugen att testa att omorganisera våra skivor efter färg.

Men jag kunde inte köra det hela vägen… Så jag har ändå sorterat lite i några avdelningar… Annars skulle det bli så jobbigt att hitta det vi vill lyssna på. 😉

Det känns ändå mer städat nu än innan så jag är nöjd. 🙂

6 thoughts on “Piff i CD-hyllorna

  1. Vilken skilnad det blev när dem kom i färg kordination. Så brukarjag göra i min garderob och detger ett mildare intryck 🙂
    Håller med att det är jätte svårt att hålla den ordning på alla bara!! Tack för titten i din blogg nu ska jag kicka vidare. mvh isa

  2. Skönt att vara nöjd med boendet men ändå drömma om annat också! Jag vill gärna ha ett hus jag också, med en stor härlig tomt. Gärna med lite berg och stora stenar, inte bara en platt gräsmatta. Och en massa fina blommor och växter!

    Snyggt att sortera saker och ting efter färg!

Kommentera

