familj

Gott nytt 2011!!

Året som gått har innehållit mycket spännande. För mig och familjen har 2010 innehållit ökat församlingsansvar, examensarbete, köksrenovering och husvagnssemester söderut för att nämna en del. Nästa år tar jag examen (till sommaren), fyller 30, firar 10 år som gift med världens underbaraste man och jag ser fram emot en sommar då jag tänkt vara mammaledig (vi får väl se, men vi siktar på det). Hoppas få till en resa med maken då mamma lovat vara barnvakt också. 😀

Men nu vill jag önska alla fina läsare ett riktigt gott nytt 2011!!!

2 thoughts on “Gott nytt 2011!!

Kommentera

