nättips · prylar

Smyckblogg

Halsband och armband

För ett tag sedan beställde jag smycken från cocobycatrin. Jag är supernöjd! Jag fick inspiration av smycken hon tillverkat till andra och specialbeställde enligt min önskemål. Halsbandet består av ett hjärta och två namnbrickor med flickornas namn på.

Halsband

Till armbandet med lila ‘pärlor’ (eller vad det kan tänkas kallas?) ville jag ha hängen kopplat till tro, hopp och kärlek. Det fanns inget ankare, som ju brukar symbolisera hopp, som var lagom storlek för ett armband men då bad jag istället om hopp stämplat på något lämpligt och så här blev resultatet.

Armband

Superbra service, snabb leverans och allt som allt (inklusive frakt) så betalade jag 202:-. Rekommenderar cocobycatrin!

2 thoughts on “Smyckblogg

Kommentera

