gott & blandat · lärarrelaterat

Plugg, present och buzz

Så här ser det ut på vårt soffbord när jag pluggar hemma…

Uppsatsskrivande

Läste någonstans att man på 80-talet inredde genom att stapla bokhögar på bord, och 80-talet är ju här igen så då måste jag ju va ganska inne! 😉

Jag kompenserade gårdagens korta lunch på typ 10 minuter med en rejäl idag på 1 1/2 h! Anledningen var att jag hade sällskap av en mycket kär vän jag knappt hunnit träffa senaste veckorna då vi båda haft för mycket att göra. Hon gav mig också en fin present som uppsatsskrivaruppmuntran -en Wiener nougat! Det har jag bara fått av dem som känner mig allra bäst… 😀 En fin och uppskattad present helt enkelt! Tack kära du!

Present och buzz

I brevlådan låg också ett litet paket som har med buzzning att göra… Mer om det längre fram! 😉

One thought on “Plugg, present och buzz

Kommentera

