lärarrelaterat · tankar · tro

Inte totaltkört…

Känns lite bättre idag, även om magkatarren snarare är värre… Men det är bara så enkelt att jag ska klara det, jag ska!! Tack för all pepp, kramar, tankar och böner: här, på fejjan och live. Ska ta mig i kragen och ta mig igenom denna toktunga termin. Som någon skrev så kan jag inte mer än att göra mitt bästa. Sedan ska jag förhoppningsvis ha ett ledigt jullov. Och fram till dess får jag helt enkelt prioritera bort allt som går att prioriteras bort! Plugg och familj måste få ha högsta prio. ”Allt förmår jag genom Honom som ger mig kraft.”

Fick ett låttips också; Still in control

3 thoughts on “Inte totaltkört…

  1. Jag läste ditt förra inlägg och känner igen mig så väl. Är också student och skriver just nu min magisteruppsats. Under tiden som student har jag många gånger varit beredd att ge upp, vissa saker är bara så övermäktiga. Hade det varit en arbetsplats hade de anställda gått till facket, men studenter ska bara tåla.

    Jag hoppas det underlättar om ett tag. Styrkekramar från mig!

Kommentera

