lärarrelaterat · tankar

Förberedd?

Imorgon smäller det! Då börjar studien på allvar då eleverna ska få testa de tre olika metodpaketen jag gjort under sommarkursen. 3 ICA-kassar fulla av stenciler, häften och diverse pedagogiskt material, rockring, extra stereo och hörlurar (ifall de på skolan inte räcker till) och en ryggsäck med mina egna papper och anteckningar står redo i vardagsrummet.

lärstilspackning

Är inte nervös egentligen… Jag har förberett mig så gott jag kunnat och imorgon visar det sig hur jag bättre hade kunnat förbereda mig. Det som däremot gnager av minioro är dels att få igång hela klassen (kan bli smått kaotiskt med mkt nytt) samt att lärstilsmaterialet ska bilda kö (och kaos) för att det bara finns ett ex av vissa grejer… Men det är inget jag kan göra något åt och då känns det onödigt att vara nervös över det!

Ber en bön att jag ska få lite energi över till skrivandet av uppsatsen sedan för nu har det varit så mkt annat… Är en riktig nej-sägare för tillfället. Har sagt nej till 2 grejer bara den här veckan tror jag, men det är bara att stå på mig!

3 thoughts on “Förberedd?

  1. Hej vännen!
    Förstår nu att du bor i eller kring schtaaan! Min dotter bor där också och hon sjunger också med Trinity!! Emma heter hon!! Vilket sammanträffande. Kanske träffas vi framöver då vi brukar försöka gå på konserterna när tillfälle ges!
    Ha det gott!
    Kraaaaaaaaaaaaam!
    Liza

  2. Vad är det för spännande projekt du har på g? Jag blev väldigt nyfiken 😉 Svaret på din fråga angående vår köksbänk är inte helt tillförlitligt eftersom det var de förra husägarna som gjorde köket… En laminatskiva från IKEA är mitt svar, men som sagt inte helt hundraprocentigt säker. Kram Anna

Kommentera

