tankar

Award!

Ja tänka sig -har fått min första Award! Tack Sara! 😀 Vet att denna cirkulerat ett bra tag, men själv är jag ju ganska ny i bloggvärlden så jag kör på i alla fall.

award_bb

Då är tanken att man ska dela med sig 7 saker om sig själv… Hur intressant det nu blir??

1. Listor är något av det bästa jag vet!! Jag skriver listor för jämnan!
2. Jag har bott 9 år av mitt liv i Bolivia (i Sydamerika).
3. Jag går bara ner i vikt när jag inte aktivt jobbar för att gå ner i vikt.
4. Jag är extremt kräsen när det gäller att hålla ton när man sjunger. Falsk sång gör mig illa.
5. Jag har svårt att föreställa mig själv köpa någon annan mobil än SonyEricsson för att min man en gång jobbat för Ericsson.
6. Jag födde första barnet hemma för att jag inte hann in till BB (i väntan på regelbundna verkar) och andra barnet hann jag vara på BB i 20 minuter innan lilltösen var ute.
7. Jag har svårt för när företag eller andra seriösa organisationer/föreningar stavar fel, avstavar eller lyckas med syftningsfel. Oproffsigt enligt min mening (bloggare är jag inte alls lika hård mot! 😉 ).

Och nu till det svåraste! Att vidareförmedla Awarden till endast 7 bloggare… när det finns så många jag gillar starkt! Och inte har jag koll på vilka som inte fått någon heller… 😦 Väljer därför att endast vidarebefodra till en blogg som jag är så glad över finns kvar trots en del trackande. Och det är Mitt vita hus. Någon annan som är sugen på att haka -gör det i så fall! 😀

En reaktion till “Award!

Lämna en kommentar