prylar · tro

Snygga biblar

Är så trött att ögonen går i kors snart… Har gjort förtest till min studie på VFU-skolan, pluggat på biblan (för arbetsrons skull), rättat testen, varit på planeringsträff för höstens lovsång, fortsatt med testrättning, mailat folk om lovsångsledning och nu tänker jag lägga mig och hoppas somna tidigare än igår då jag låg vaken i två timmar och sedan drömde skumma drömmar…

Hade fått ett mail från Libris om nya biblar som jag tyckte såg riktigt intressanta ut! Skulle funka som posters… Så det blir dagens tips från mig innan sängen får ta vid. 🙂

Bibel svart vit text

One thought on “Snygga biblar

Kommentera

