familj · hos oss förr - kök · prylar · pyssel

Ny hylla i köket

Nu har äntligen lackhyllan jag fyndade på IKEA:s fyndavdelning för typ ett halvår sedan fått en plats. Ovanför kökssoffan har vi nu lite mer yta och det känns jättebra!

Lack i kök burkarP1050394Lack i kök posters

Burkarna är köpta på Jysk under våren (gillar att få in lite rosa :)). Brickan längst bort har jag sökt på olika IKEA och hittade en i Sundsvall på semestern -yihooo!! 😀 Postern till vänster skrev jag om här och den högra har jag knåpat ihop själv med olika typsnitt. Jag är novis på området men tyckte att det gick bra att göra den som en powerpoint-sida. Det är drycker som gillas av oss i familjen. Kul pyssel!

2 thoughts on “Ny hylla i köket

Kommentera

