lärarrelaterat · pyssel

Mera pluggpyssel

Äntligen!!! Nu är det mesta gjort! Det jag har kvar är att spela in allt material, och lite smågrejer… Inspelningen kan jag göra efter redovisningen och sedan maila över ljudfilerna -skönt! Jag avslutade alldeles nyss golvspelet. Det kan visserligen dekoreras men det funkar och går att redovisa i a f. 🙂
Golvspel startGolvspel på gGolvspel mål

Golvplanen är gjord av ett duschdraperi från Jysk 39:-. Det var så bra med rutmönstret så jag slapp grubbla så mkt över hur jag skulle fördela gå-banan. 🙂

Allt material samlat som ska packas ned imorgon. Jag har dock fått dispens på flippern (lådan som knappt syns att den är ljuslila) och rockringen eftersom det är lite bökigt (den sistnämnda) och riskabelt (den förstnämnda) att ta med dem på bussen (men jag måste ta med bildbevis på dem).
Pedagogiskt pyssel olika lärstilar

Och det här är de tre inlärningspaketen jag jobbat med/kämpat med/svettats över/oroat mig för under sommaren…
Pedagogiskt pyssel paket

Den klockformade PLS:en var svettigast att slutföra. 26 blad att printa ut (dubbelsidigt), klippa ut, laminera, klippa ut igen, stansa hål och sätta ihop med buntband för att få en taktil bok. Men nu är den (och allt det andra) klar!! 😀

Imorgon blir det till att packa. Och förhoppningsvis gosa lite med tjejerna (stortösen är riktigt prickig nu!) och maken innan det bär av till Härnösand…

4 thoughts on “Mera pluggpyssel

Kommentera

