tankar

Från en svunnen tid…

Är så sugen på att blogga men tiden räcker inte till. Nästa vecka ska sommarkursen avslutas med redovisning av allt vi gjort och jag undrar ibland hur jag ska hinna. Idag åkte maken iväg med barnen till några som gärna ville få sina barn smittade av lillans vattkoppor. 🙂 Så då fick jag jobba ostört. Det blir mer effektivt när jag inte hör barnen och maken över huvud taget.

Jag skulle vilja jobba uppe på vinden också. Längtar till att jag har ett pysselrum… Men det får vänta. Undrar just hur hösten blir… Känner på mig att det kan bli en tuff höst, så jag måste verkligen hålla mig i skinnet så jag inte engagerar mig för mycket i saker och ting! Men det är ett senare problem. 🙂

Istället väljer jag att dela med mig av några vackra vyer från Falkenberg -från en svunnen tid då till och med jag var ledig!
Falkenberg lila gräs vy
Falkenberg lila gräs mellan

Ääälskar lila!!

Falkenberg lila gräs

Önskar er alla en trevlig kväll!!

One thought on “Från en svunnen tid…

  1. gella, Det där tar jag verkligen som en komplimang!! 🙂 TACK!! Vad kul att jag kan få nån som egentligen inte gillar gult, att tycka att det är helt okej. :)Och såklart får du tycka det!! 😉

    Tjusiga bilder btw… 🙂

Kommentera

