prylar · pyssel

Ynkligt loppisfynd

Jag beordrade min man tidigt under husvagnssemestern att jag ville att han stannade på loppisar. Speciellt på uppvägen då vi skulle köra genom inlandet. I Falkenberg blev första och enda loppisbesöket….. På vägen upp var alla vi stannade vid stängda, men det var säkert lika bra för vi hade ju shoppat så mkt ändå på Fynda i Falkenberg, Gekås och omkringliggande outlets i Ullared som jag skrivit om tidigare. Och skräp har vi egentligen gott om här hemma…

Mitt enda loppisköp blev således krukor på bricka för 5 kronor. I dem stoppade jag färgpennorna (korta och tjocka -perfekt för små söta fingrar!) jag köpte på Gekås.
Loppisfynd uppLoppisfynd sida
Kunde bara inte låta bli att färgsortera dem…. Har fått sortera om dem varje gång tjejerna använt dem… hehe… 😉

5 thoughts on “Ynkligt loppisfynd

  1. hejsan
    hittade hit till dig genom lurans blogg.
    trevlig läsning hos dig har jag haft nu en stund….det där med klockan och klädnypor ska jag göra åxå till mina förskoleklass barn..vilken bra ide…
    ha en bra dag
    lolla

Kommentera

