pyssel

Pluggpyssel

Jag gillar när plugg innefattar laminering. 🙂 Jag går en sommarkurs för att lära mig mer om olika sätt att lära och har valt att titta närmare på klockinlärning. Första grejen jag gjorde var en klocka för barn som lär sig bäst genom att arbeta med händerna, så de kan placera ut siffrorna rätt.
klocka
Och facit på baksidan.
klocka facit
Jag ska också göra en stor klocka för de som behöver röra på hela kroppen. Har köpt ett duschdraperi som jag ska klippa i (tror det var 29:- på Rusta) och laminerat större siffror.
Stor klocka

Sååå skönt att inte behöva plugga inför en tenta!!! 😀 Kursen innefattar inte ens en (klassisk) skrivuppgift. Förutom ett litteraturseminarium är allt sådant som jag kan ha direkt nytta av i undervisning som framtida lärare. 😀 Jag gillar!

One thought on “Pluggpyssel

Kommentera

