familj · musik

Packad och klar

Ja, väskor och sånt alltså. Det har blivit en del sjungande på sistone. I lördags sjöng vi (jag sjöng, maken spelade gitarr) några låtar tillsammans med en vän på gitarr på familjefesten Joypeak. Det var mycket trevligt! Jag var som vanligt nervös men brukar mörka bort det rätt bra. 😉 Och när jag väl sjöng kändes det så där härligt. Sången som bars upp av två ackgitarrer… Det var nice. 🙂

I helgen blir det mer sång. Men nu blir det det jag sångmässigt ägnar mig mest åt nuförtiden -lovsång. Vi ska tillsammans med härliga vänner leda lovsång på en konferens och det ska bli jättekul! 😀 Syrran hänger med som barnvakt (behövs speciellt på kvällen när barnen behöver läggas under mötestid). Men det ska nog gå alldeles utmärkt, det finns möten med mkt sång även för barnen så våra små änglar kommer att stormtrivas.

Hoppas ni får en riktigt trevlig midsommar!! Det kommer nog vi ha. 😀

Kommentera

