pyssel

Dymopyssel

Jag har fått löfte om att låna en kompis Dymo. Men när jag väl började fundera över alla ställen jag skulle vilja använda den på så insåg jag att jag lika gärna kunde köpa en egen. Så Classes fick sig ett besök och jag blev 99:- fattigare. Tja, egentligen blev jag ytterligare några kronor fattigare… Det är ju så störande när man får slut på färgpatron, dubbelhäftande tejp eller liknande saker som inte finns i kiosken.

Resultatet:
Dymo i badrum
Flaskorna finns nu att köpa för 19:- i Haparanda (vet inte hur det är med resten av IKEA) om du är IKEA FAMILY-medlem! För alla tre alltså! Trist att man själv har 30 mil åt båda håll till de två närmsta IKEA…

One thought on “Dymopyssel

Kommentera

