familj · tankar

Handen i kakburken…

Det är mycket nu… Plugget tar alldeles för mkt tid (eftersom jag är så ambitiös…) och samtidigt försöker jag hinna med en massa annat. Igår hade vi en lovsångssatsning i kyrkan vilken var jättehärlig, men jag önskar att jag kunnat ägna mer tid åt sådana saker… Trädgården pockar på min uppmärksamhet, men jag tänker inte ägna den någon omsorg innan jag är färdig med plugguppgifterna. Men men, jag börjar ana slutet på den här kursen i alla fall. Har pluggat en del idag, men tänker vara ledig imorn. Magkatarren gör sig påmind så det är bäst att försöka ta hand om sig själv och prioritera så gott jag kan.

Min lilla vita pärla har gett upp livsgnistan och vill inte starta… 😦 Men förhoppningsvis löser det sig tack vare garantin som inte gått ut än. Trist bara att den ger upp nu mitt i slutspurten! Känner mig begränsad när jag inte längre kan plugga var som helst… Tur vi har fler datorer! 🙂

Härom kvällen hittade vi vår lilla sötis i vår säng med handen i en korg som vi ibland haft en chokladbit i… Hon somnade i sitt sökande. 🙂
handen i kakburken
Tack och lov för våra underbara döttrar och för min underbare man!

One thought on “Handen i kakburken…

  1. Åh, vad jag unnar dig vila!! Själv har jag de senaste flera veckorna tagit en paus från det mesta, inte för att jag pluggat ihjäl mig men för att lyckas ro i land det jag har kvar…. De har varit jättebra.
    STOR kram till dig

Kommentera

