hos oss förr - kök · tankar

Barnfritt!

Vi har en riktigt skön helg, min man och jag! Igår hämtade maken barnen som vanligt på förskolan men istället för att åka hem för helgen packade vi flickornas väskor och åkte till barnens farmor och farfar 9 mil härifrån där de får spendera helgen utan oss! Vi åt middag tillsammans där och när vi lagt flickorna åkte maken och jag hem. Det är så otroligt härligt att vara hemma tillsammans utan barn! Känns som att man är på nån romantisk week-end på hotell… 😀

Vi har gjort lite nytta, men det bästa av allt är att man kan göra allt precis när man vill utan att ta hänsyn till tider och annat. Har bland annat slängt en bunt (ca 1 dm) gamla tidningar och reklam, fäst handtag på överskåpen i köket, satt upp en tavellist i barnens sovrum, sett två filmer efter varandra, varit upp sent, sovit tills vi vaknat (eller rättare sagt, maken sov tills han vaknade och sedan väckte han mig… 😉 ), fikat i sängen, ätit Boston Celtic på O’learys och bara haft det mysigt. Ska nog be om att få göra om det igen någon gång. 🙂
handtag överskåp

6 thoughts on “Barnfritt!

  1. finns lite fler bilder under kategorin köket men annars håller jag inne med dom tills det börjar se vettigt ut 😉

  2. Hej, tack för kommentaren hos mig 🙂 Men inte behöver du piffhjälp, tycker ditt kök ser jättefint ut. Låter som ni hade en härlig barnfri helg, inte fel att få lite vuxentid. Ha en skön kväll

Kommentera

