tankar

Jag har flyttat!

Jag har flyttat min blogg hit (från någon annanstans…) och håller för fullt på att lära mig hitta på nya stället. 🙂 När jag började blogga lite smått för något år sedan ville jag känna mig för om bloggandet var något för mig och har insett att det ju är ganska trevligt! Det är till exempel nice att få fota lite hemma när det händer något nytt och så kan man klappa sig själv på axeln när man tittar tillbaka i blogginläggen och ser att man faktiskt kommit någonstans. 🙂 Dessutom får man lite tid för reflektion vilket kan vara nyttigt i dagens stressade materialistiska samhälle som jag verkligen är en del av! Tänk om man kunde hitta den där gyllene balansen… Nåväl, vi får se hur det går med bloggandet men en liten förhoppning har jag att jag ska skriva lite nu och då om det som är aktuellt i mitt liv. Ha det gott alla goa! 🙂

Kommentera

